niedziela, 19 października 2014

Lakier Paese 324 ♥ - Opinia

Cześć :D
Lakier Paese 324 - czarny z brokatem :) 

Opis producenta - '' Lakier do paznokci o przedłużonej trwałości ''
Cena - ok. 13-15 zł

 Pożyczyłam lakier ten od cioci i od razu musiałam pomalować nim paznokcie ! Zakochałam cię w nim, gdy tylko zobaczyłam go na paznokciach cioci :D
Pod lakier użyłam odżywki Eveline 8w1, następnie nałożyłam 2 warstwy lakieru - tyle wystarczyło aby uzyskać taki efekt ☺
Paznokcie ślicznie się mienią, nie są zbyt ciemne a co ważne - nie widać za bardzo, że są czarne, ponieważ nie lubię czarnych paznokci u siebie ;/ 
Ogólnie pierwszy efekt - wspaniały :)






________________________________________________________________________________
Zrobiłaś któreś z pomysłów na paznokcie ? Pochwal się i wyślij zdjęcie !
 Masz jakieś propozycje, pytania lub po prostu chcesz napisać ? Śmiało ! :D

E-mail : malamii1999@gmail.com
                dosiad1999@wp.pl

GG : 42278639


10 komentarzy:

  1. Ale śliczny jest ten lakier. Ja bardzo lubię ciemne kolory na paznokciach, myślę, że muszę poszukać czegoś takiego. Pozdrawiam :)

    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne paznokcie <3 mam ten lakier i szczerze go uwielbiam.Niestety odżywka z Eveline na moich paznokciach nie działa, a używałam jej pół roku :(
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://tommorow-is-beautifull-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* A może spróbuj jakieś innej odżywki, np regenerum do paznokci lub poszukaj w drogeriach czy aptekach, na pewno znajdziesz idealną dla siebie ! :D

      Usuń
  3. Masz piękne paznokcie i fantastyczny lakier :)
    obserwujemy? jeśli chcesz :) blog o kosmetykach http://biala-koszulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ten lakier, mam bardzo podobny firmy Essence, ale trochę jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier na paznokciach wygląda prześlicznie *_* http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny kolorek.. :)) ;*
    Zapraszam do mnie
    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten lakier używałam go dłuższy czas :)
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń