poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Paznokcie Myszka Miki !

Hej, po dłuższej przerwie w blogu przychodzę do was z nowym pomysłem na paznokcie :) Paznokcie zupełnie inne niż wszystkie czyli z Myszką Miki i Minie które wszystkie z nas pamiętają z dzieciństwa. Motywowałam się aby zrobić te paznokcie już dłuższy czas lecz zawsze albo miałam zbyt mało czasu lub tłumaczyłam się faktem ''przecież nie umiesz malować nawet na kartce papieru a co dopiero myszka na paznokciach ?''. Lecz pewnego dnia zebrałam się, wyszło jak wyszło ale ja jestem z siebie dumna - wy też możecie być z siebie !
A więc koniec przynudzania, bierzemy się za oryginalne paznokcie :) Potrzebujemy :
  • Odżywkę lub bazę
  • Biały lakier do paznokci
  • Nude kolor do paznokci
  • Czarny lakier do paznokci
  • Czerwony lakier do paznokci
  • Top coat
  • Opcjonalnie sonda
  • Cienki pędzelek do paznokci - można zamówić przez internet, kupić w sklepie papierniczym a ja znalazłam swój w markecie chińskim za 2 złote !  
Myszka Miki
1. Malujemy paznokieć odżywką lub bazą a następnie kładziemy 2 warstwy białego lakieru do paznokci. 
2. Gdy biały lakier wyschnie malujemy połowę koła - kształt twarzy naszej Myszki kolorem nude
3. Kolorem nude domalowujemy do twarzy kolejne półkole czyli nasz nosek
4. Małym pędzelkiem malujemy kontur twarzy i noska czarnym kolorem. Kontur noska przedłużamy w stronę twarzy.
5. Malujemy ucho Mikiemu - możemy użyć do tego sondy lub malować pędzelkiem. Na nosku robimy malutką czarną kropkę czyli czubek nosa.
6. Na górze głowy i z boku rysujemy coś na kształt ptaszka lub literek C i wypełniamy czarnym kolorem. Następnie oba ptaszki łączymy cienką, również trochę zaokrągloną linią z boku. 
7. Na koniec malujemy oczy i buzię. Od przedłużonego konturu nosa malujemy dwa trochę podłużne koła które wypełniamy białym kolorem. W środku malujemy dwie, małe, czarne kropeczki. Polecam namalować je bliżej boku oka ! Z samego dołu domalowujemy buzię i mamy Myszkę Miki :D

Myszka Minie
1. Malujemy paznokieć odżywką lub bazą a następnie kładziemy 2 warstwy białego lakieru do paznokci. 
2. Gdy biały lakier wyschnie malujemy połowę koła - kształt twarzy naszej Myszki kolorem nude
3. Kolorem nude domalowujemy do twarzy kolejne półkole czyli nasz nosek
4. Małym pędzelkiem malujemy kontur twarzy i noska czarnym kolorem. Kontur noska przedłużamy w stronę twarzy.
5. Na głowie naszej Minie malujemy połowę kokardy 
6. Z góry i z boku głowy rysujemy coś na kształt ptaszka lub literek C i wypełniamy czarnym kolorem. Następnie oba ptaszki łączymy cienką, również trochę zaokrągloną linią z boku. 
7. Kokardkę wypełniamy czerwonym kolorem oraz malujemy oczy takim sposobem jak przy Myszce Miki
8. W kokardzie malujemy białe kropki i tutaj przydatna jest sonda lecz pędzelkiem też się da ! Na dole malujemy buzie i już są dwie Myszki !

Ja resztę paznokci pomalowałam kolorem nude ale tutaj możecie już zrobić co chcecie ;)

Zachęcam do bawienia się paznokciami, wzorami itp to nie jest takie trudne


 

4 komentarze:

  1. Ładnie wygląda efekt końcowy, ja nawet jak będę próbowała zrobić taki wzór według instrukcji to wyjdzie mi jedna wielka plama :)
    Zapraszam w wolnej chwili :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 29 yr old Tax Accountant Shane Matessian, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like "Outlaw Josey Wales, The" and Knapping. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Ferrari 275 GTB/C. moja firma

    OdpowiedzUsuń
  3. 24 year-old Web Developer II Arthur Chewter, hailing from Dolbeau-Mistassini enjoys watching movies like "Dudesons Movie, The" and Lacemaking. Took a trip to Teide National Park and drives a Duesenberg SJ Roadster. odwiedzic ich strone internetowa

    OdpowiedzUsuń