piątek, 7 października 2016

Lakier hybrydowy Bling nr 63 - Sweet Candy

Był to mój pierwszy lakier hybrydowy z aliexpress jak i pierwszy z firmy Bling. Aktualnie - już jest ich więcej :D Zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami na temat tych lakierów postanowiłam przetestować je sama na sobie.
 Używałam bazy witaminowej i topu firmy Semilac, na palcu serdecznym wtarłam pyłek ''holo'' z firmy allepaznokcie (który jak dziś się okazało jest gorszy od alieexpressowego ale o tym będzie osobny post ! :) )  Nałożyłam dwie warstwy lakieru - moim zdaniem wystarczająco. Jedynym minusem były dość mocno widoczne uszkodzenia (jakieś otarcia itp) co przy innych lakierach mi się nie zdarzyło.
 Paznokcie trzymały się do ściągnięcia. Przy ściąganiu nie było żadnych problemów czego się obawiałam ! :D W myślach miałam wizję spędzenia godziny w folii z acetonem na palcach lub chamskiego i hardkorowego ''szybkiego'' ściągania za pomocą pilnika, kopytka, patyczka i wszystkiego co wpadnie mi w łapki a tu okazało się... 10 min namaczania w acetonie i hybryd na paznokciach brak. Ten fakt spowodował że pokochałam te ten lakier jeszcze bardziej. Dodaje zdjęcie paznokci po 2tygodniach - jak widać były całe tylko odrosty zniszczyły cały urok.
 :D Za tą cenę, czyli 1,19 $, urok i trwałość daje 10/10 ! A przy okazji planuję zakup nowych kolorków ;)



1 komentarz: