środa, 14 grudnia 2016

Paznokcie 7 - Paznokcie na święta

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się do nas wielkimi krokami !
Bardzo lubię te święta, klimat jaki panuje w tym czasie, choinka i jedzenie <3 Oprócz tego paznokcie które tylko przez krótki okres czasu można ozdabiać w świąteczne ( moje ulubione ) wzory.

Dzisiaj proponuję matowe, bardzo delikatne i subtelne paznokcie ze srebrnym dodatkiem - aby nie było zbyt nudno :)


Baza - witaminowa Semilac
Biały lakier - Bling 22
Top - Semilac
Matowy top - Perfect Summer
Srebrny brokat - kupiony w spożywczym 
Czarna farba akrylowa - Jysk




6 komentarzy:

  1. Paznokcie idealne! *-* Jak ja mogłam wcześniej nie znać Twojego bloga?! Dobrze, że zostawiłaś link do siebie na grupie na fb :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają cudownie! Zazdroszczę talentu i cierpliwości! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, naprawdę świetnie wyszły Ci te paznokcie! Ja jednak pewnie nie miałabym tyle cierpliwości. xd
    Poza tym życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku i świetnej zabawy sylwestrowej. :D
    PS. Może chciałabyś wymienić się obserwacją?
    Pozdrawiam,
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń